Frågestund!

2012-09-09 11:13:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er allihopa! om det är någon som läser dehär.
I allafall så är har jag inte bloggat på jättelänge och de är inte så bra att sluta så. men jag ska börja igen och jag måste försöka blogga vid alla tillfällen. under sommaren har vi rensat ut mitt rum som ni vet, allt är i en container... fortfarande, trodde att rummet skulle bli klart till skolan började men så vart de inte, nejnej så klart.
 
 Vi håller fortfarande på att avfukta rummet,så det blir torrt. Sen ska vi ha nya tapeter och nytt golv. ni ska få se när rummet blir klart, vilket vi inte vet när, hoppas de inte blir i vinter.
 
I lördags så skaffade vi en söt liten kattunge som ser ut så här:

Han är en birma och en chinchilla perser. vit som snö men han har inget namn än.
 
Skolan har ju också börjat, numer går jag på högstadium och har en till nyckel i väskan, till mitt kära lilla skåp som man får plats med jacka, väska och skolgrejerna, inte så mycket mer. 
På torsdagar har jag och Johanna dans och vi har dansat 3 gånger nu, och andra dagar kan jag köra fotboll eller plugga och såklart kanske vara med kompisar. Igår hade vi skolfoto och då tog vi 6 tjejerna ett kompisfoto<3
 

Som rubriken lyder så ska jag ha frågestund så kommentera dehär inlägget så kommer jag svara på frågorna sen. jag kör en frågestund för att det var längesen sist och för att jag inte har bloggat på länge.
 Så fråga så mycket ni vill, jag svarar på de jag vill, kanske i en video, vi får se 
Kram!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu