Dagens låt❤

2012-09-29 22:05:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er, jag vet att jag inte bloggar så jätte ofta och jag vill ändra på det, men dom 3 senaste veckerna har det varit mycket i skolan, vi kommer även ha 2 prov nästa vecka, i engelska och spanska. så jag tar skolan i första hand. 
I mitt "rum" som är i källaren som jag egentligen ska ha, när de inte är vattenskada håller på att strax bli klart.
Igår hade de lagt (spackel tror jag) på golvet och idag såg jag att Steffe hade gått i det, så de va ett tassavtryck.
ni får bild imorgon om det är kvar.
Vi har beställt golv (parkett ganska ljust) och tapeter(vita som är lite glansiga) och de ska komma någon gång nästa vecka tror jag. Då ska dom bara sätta upp tapetera och lägga golvet och de kanske kommer ta 2-4 veckor. 
Sen är mitt rum klart!❤ Ska möblera om då, inte som jag hade innan alltså, ska också ha en liten walk in closet om de går, för jag har ett litet föråd eller vad man ska säga i mitt rum. 
Hittade en gammal bild när jag tog bilder på vatten, ska testa göra de någon dag sen för de är roligt
Fokuset är lite mer i bak 
Men som rubriken lyder så ska jag ha dagens låt och de är: hungry hearts 
Hejdå ❤
glöm inte frågestunden 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu