blinka lilla lampa där❤

2012-11-02 14:59:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Halloj
Idag och igår och i förrgår har jag hållit på och fixa rummet, för vi har ju haft en vattenskada sen midsomras så nu får jag äntligen tillbaka mitt rum. Jag har ställt in alla möbler på sin plats och så.. men det är kaous med alla saker som ligger överallt på golvet och kartonger som ska in i min stora bokhylla. Har möblerat om lite gemfört med hur de såg ut innan. Ni får se sen när det är klart. Har även en "walk in closet" haha nej men ett rum innanför så jag slipper ha en garderob ❤ har satt upp mina blåa ljusslingor också!
Nu är de mysigt 
Senare idag ska jag till pappa, och ikväll blir det nog xfacor med lite godis
Ni får ha de så bra 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu