Löshår❤

2013-05-11 17:02:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej alla små coola läsare 😎
För några dagar sedan beställde jag löshår jippie! Har velat haft de länge, eller velat haft RIKTIGT långt hår. Men eftersom det tar många år tänkte jag att jag kunde skaffa löshår medans och jag beställde från http://bellamihair.com håret skulle ta ca 2-3 veckor att komma men när de gör de så ska jag göra en review. Har kollat på youtube och många tycker att det är bra så hoppas det!💕
Mer som har hänt i livet är väl: börjat jobba, då som reklamutdelare på svenk direkt reklam😉, skaffat tandställing för jag vill fixa mina tänder nu så de är rakare men jag ska ha tandställingen i två år är det sagt men vi får väl se, både uppe och nere de är räls. Blåa snoddar haha❤
Har även hittat en skolavslutningsklänning jag tror jag ska ha i år, inte någon jättespeciell och inte så dyr. Vit 250kr hm❤ med lite spets ni ser på andra bilden, har även en jeansjacka där som jag kanske ska ha😃 men nu ska jag ut och sortera lite mer reklam för imorn ska jag dela ut.
I'm back on track! 😘


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu